poniedziałek, 27 lutego 2012

Szybki kredyt odnawialny

Kredyt odnawialny jest jednym z najkorzystniejszych i najtańszych kredytów jakie możesz dostać w banku. Odsetki płacisz jedynie od wykorzystanej kwoty i za każdy dzień osobno, dzięki czemu pożyczając nawet duże kwoty ale na zaledwie kilka dni nie zapłacisz wysokich odsetek.

Każdy wpływ na konto będzie automatycznie zmniejszał nam zadłużenie a tym samym naliczane odsetki. To jedyny kredyt, którego nie musisz regularnie spłacać i sam decydujesz czy, kiedy i w jakiej wysokości dokonać spłaty.

Kredyt w koncie jest tani, bo spłacamy tylko odsetki 
Szybki kredyt odnawialny możesz dostać praktycznie od ręki po założeniu konta bankowego.

Do otwarcia konta z kredytem wystarczy Ci tylko dowód osobisty więc w zasadzie kredyt odnawialny to taki kredyt na dowód. 

Oczywiście dotyczy to tylko małych kwot, bo starając się o kredyt odnawialny na kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy złotych będziemy musieli przedstawić zaświadczenie o dochodach.





Jednak w przypadku małych kwot (do kilku tysięcy złotych) działa to jak kredyt na dowód.

Oczywiście zostaniemy sprawdzeni w BIK czy KRD i jeśli nasza historia będzie pozytywna to dopiero wtedy bank uruchomi nam kredyt odnawialny w koncie bankowym.

Na stronie KontoDarmowe.pl możesz zobaczyć jak szybko i prosto otworzysz konto z kredytem na start. 

4 komentarze:

  1. przed chwilą wypełniłem wniosek o taki właśnie kredyt odnawialny do Mbank. po chwili dostałem odpowiedź na maila, że został rozpatrzony negatywnie.
    kasa wpływa na konto >1500zł miesięcznie od 3 miesięcy, brak innych kredytów.
    tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku mBanku chyba najlepiej jest jednak poczekać na ofertę przygotowaną przez bank i wysłaną do nas samodzielnie, wtedy mamy pewność, że bank przyzna nam kredyt i od razu widzimy także limit na jaki możemy się zadłużyć. Jeśli sami wypełniamy wniosek, wtedy pracownicy sprawdzają wszystko o wiele bardziej dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też korzystam własnie z Oferty dla Ciebie. Pokazała sie kwota, kliknąłem i mam kredyt. Żeby zawsze było tak łatwo to by Polskę my szybciej zbudowali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa taki kredyt, muszę się dowiedzieć czy ja mogę o taki wnioskować. Nie słyszałam nic żeby u mnie w banku takie były. Jak potrzebowałam pieniędzy to na chwilówki postawiłam, na http://kurlahajsy.pl/ znalazłam info jakie najlepiej brać. Też spoko rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń